woensdag 2 maart 2011

Sammtex

Mamavlieg was op stoffenjacht geweest en zette ook het adres van Sammtex erbij. In Tielt zijn ze daar op dinsdag open en ik had net wat tijd gisteren.
Er was heel veel carnavalstof maar ook wel  andere mooie dingen. Helaas hebben ze geen bancontact en om te gaan rondrijden, zoveel tijd had ik nu ook weer niet ^^ . Dus behalve de tule die ik nodig heb voor een kostuum voor het optreden van de academie binnenkort kocht ik dit:


Het duurste was het witte stofje en dat was € 5/meter. Je kan er dus echt wel koopjes doen. En voor wie met de trein wil: ze zitten vlakbij het station, vanuit Gent ben je er bv op 23 minuutjes. Maar dus alleen op dinsdag.

1 opmerking:

  1. Waw, ze hebben daar die soepbliktricot? Nog veel? Misschien stel ik mijn eerste bezoek aan het stoffenspektakel dan nog maar een jaartje uit, ik ging speciaal voor deze stof de drukte trotseren, niet nodig dan? Ook merci voor de tip :-)

    BeantwoordenVerwijderen