zondag 27 februari 2011

Zit jij niet op facebook???

Echt niet? Zit jij écht niet op facebook??? (mij ondertussen medelijdend dan wel ongelovig aanstarend) Deze vraag krijg ik tegenwoordig zó vaak te horen. Nee, niet dus!
Ik heb drie e-mailadressen, doe aan onlinebankieren, boek vluchten, hotels en vakantiewoningen of koop kleding, stoffen, naaimachine of de wekelijkse boodschappen achter de pc en probeer ook nog deze blog bij te houden. Ik heb er geen behoefte aan te weten hoe het met mensen uit mijn verleden gaat, ik leef nú. Ik wil investeren in mensen die het echt de moeite waard zijn mijn vriend te zijn, dus wie wil weten hoe het mij vergaat of vindt dat ik absoluut moet weten hoe het met zijn/haar leven staat: ik  heb telefoon en zelfs gsm, een brievenbus én de koekjes voor bij de thee of koffie staan klaar, je bent welkom!

5 opmerkingen:

  1. Ha, hier ook zo eentje... Ik heb een paar weken 'onder druk' een account aangemaakt, en ik heb gewoon geen zin of energie om daar constant te kijken, ik vind het vermoeiend en een frustrerend gegeven, al dat soort toeren...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook fervent niet facebooker! Groot gelijk hebben we!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lang geleden zat ik even op facebook en ik kan u zeggen, als ervaringsdeskundige :-), facebook is niet plezant, nog niet half zo leuk als blogland. Het heeft dan ook niet lang geduurd mijn facebookavontuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat knappe stuk zat ook op Facebook, daarom zit ik er niet op.

    BeantwoordenVerwijderen