donderdag 2 juni 2011

huis op bestelling

Voorgevel met bel en brievenbus en al

Achtergevel met moestuin en schotelantenne

Zijgevel met garagepoort

Zijgevel met superblije bewoonster
Een paar tips voor wie hier ook zou aan wil beginnen: ga niet net zo onbesuisd te werk als ik. Zorg dat je alle details op voorhand bedenkt, knipt en assembleert, dat spaart heel veel tijd. Meet, meet en meet nog een keer zodat je niet aan het eind van de rit merkt dat je een stukje dak mist :-(
Of dat het net iets te lang is en je gras bijna verdwijnt. (Ik moest het wel doen met enkel de afmetingen, misschien is het iets makkelijker als je de tafel binnen handbereik hebt) Maak best een trapeziumvormig huis anders staat het "open" bv aan de garagepoort of heb je kans op inscheuren als de kindjes langs binnen tegen de muren aanleunen. Ik heb de deur en garagepoort op de muur genaaid en dan gewoon opengeknipt, beter zou zijn om deur en poort iets breder te maken dan de opening.
Beginnersfoutjes, de tenteigenaartjes malen er niet om, die zijn blij, blij, blij! 

12 opmerkingen:

  1. Hola, dat zou ik ook eens moeten maken, zou hier vast in de smaak vallen!
    En ik zie geen foutjes zenne, ik vind dat huizeke superschoon gemaakt!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaahaaf! En bdankt voor alle tips, ik ga er denk ik toch echt aan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniaal! Doet mij denken aan de tijd dat mijn broers en ik ons huis bouwden onder de glijbaan (oude huis) of onder het wasrek (nieuwe huis), want een tent (zoals de nichtjes) dat kregen wij niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onbesuisd. Wat een mooi woord gebruik je zeg. Ik ben er indertijd ook zo onbesuisd aan begonnen, een paar jaar geleden.
    Ik had een kasteel gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOh wauw!! Wat is die gaaf! Je inspireert me :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is erg mooi geworden, wauw!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! Onze tafel is er niet voor geschikt, maar anders zou ik er zeker ook eentje maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAUW dit is echt supegaaf! Als mijn kleintje groter is ga ik er ook 1 maken.
    Petje af!

    BeantwoordenVerwijderen