zaterdag 29 januari 2011

Joepie!!

Toen ik bij Vicarno's mama las dat de baret die ik won onderweg was kampeerde ik naast onze brievenbus. En zo griste ik gisterenmiddag, jaja zo laat komt de post hier!, een grote envelop uit de postbode zijn handen, scheurde die aan flarden en haalde er trots dit moois uit:

                                                

dat prompt door dochterlief werd aangeslagen met de woorden: "maar mama, gij hebt daar toch geen hoofd voor^^". Van uw kinderen moet ge het hebben!


 In elk geval, mama van Vic en Arno,zijn we er heel blij mee. DANKJEWEL!! 








4 opmerkingen:

  1. Hola, tot daar UWE kado!!! Maar ze staat er wel heel schoon mee!!! Fijn dus dat jullie er blij mee zijn! (o ja, vergeten bij op het kaartje te schrijven : 100 % wol, dus absoluut handwas, dan hebt ge er jaren geniet van)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bofkont, hij is echt heel mooi!( De postbode is toch niet te erg van je geschrokken van je hoop ik?)véél *nofliks* Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaw idd toffe baret :). U dochter staat er btw heel schoon mee

    BeantwoordenVerwijderen