woensdag 17 november 2010

Leve de post!

Gisteren ging ik om iets na vijf uur naar de post. Voor mij stond een dame met een hele doos enveloppes en pakjes. Toen het aan haar beurt was weigerde de postbeamte die mevrouw te helpen "omdat ze om halfzes sluiten en ze nu die hele hoop troep niet meer kon scannen en alle mensen die van hun werk kwamen dan zolang moesten wachten" etc. Toen die dame zei dat ze niet vroeger kon komen omdat hun klanten tot 5u konden bestellen zei de postbeamte dat ze dan beter "hun werk zouden reorganiseren want 's middags hé, om een uur of twee, dan waren er vier loketten open en is er meestal geen kat!" Jongejonge als ik dat soort onzin hoor uitkramen dan moet ik echt moeite doen om te zwijgen (het is me dan ook niet gelukt) en dan vraag ik me af hoe dom je moet zijn om daar te mogen werken? En klein kind kan dan toch inzien dat je beter vier loketten opent tijdens het spitsuur ipv twee en omgekeerd? In het voorjaar hadden wij een paar dagen geen post gehad, ik was daar pertinent zeker van omdat we geen Humo en Knack hadden. Toen ik naar de post belde antwoordde men: "Ah ja, dat klopt want uw postbode is ziek, maar vandaag komt er een van een andere wijk bij jullie" En zaten die andere mensen dus zonder post. Zoiets geloof je toch niet?! 

1 opmerking:

  1. Van zo'n mensen gaat je bloed koken. Gelijk heb je dat je er iets op zegt!

    BeantwoordenVerwijderen