woensdag 17 november 2010

Ergens onderweg

Ik kijk bijzonder weinig tv. Wij hebben geen kabel of digitale toestanden en worden steeds selectiever qua programma's waarvoor wij het de moeite vinden de aanknop van ons televisietoestel in te drukken.
Vanmiddag was ik op bezoek bij twee heel lieve meisjes die met mij naar een programma wilden kijken waar hun vriendje Leon in kwam. Aan hun glinsterende oogjes te zien denk ik dat ze stiekem verliefd zijn: het kleine meisje op het jongetje en het grote meisje op zijn papa :-) Het was een reportage over een uitstap van vader en zoon, maar zó mooi, echt heel integer gebracht. Daar kunnen de makers van pseudokoks, Robinsons en ander boeren op vrijersvoeten heel veel van leren. Ik denk zelfs dat ik volgende week weer kijk. Wordt die tv tenminste nog eens afgestoft ;-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten