dinsdag 23 november 2010

cadeautje

Zoons favoriete leerkracht verwachtte een kindje. Al weken vroeg hij bij elk gefrutsel dat vanonder mijn naaimachine kwam of "dat nu voor de baby van meneer DW was??" Dus kozen we samen iets uit. Vestjes, jurkjes, slofjes niet want we kenden het geslacht niet en hij vond alles "te meisjes". Aan mensen die we niet zo erg goed kennen geven we vaak een EHBOdoos -eerste hulp bij ouderschap- met daarin bv oordopjes, een relaxerende badolie, een roze bril etc, maar dat idee werd ook afgekeurd. Uiteindelijk waren we het erover eens dat het een vlaggenlijn zou worden, een naamslinger eigenlijk. Ik zag iets bij eloleo  in de lijst en dit is het dus geworden:  
uiltjes voor Janne Lieke
Als ik nog eens beloof zoiets te maken wacht ik misschien wel de naam af :-) Al zou het ook maar niks zijn als er maar een paar uiltjes aan hingen.

2 opmerkingen:

  1. Amai, mooi zeg! Hoe heet de baby, Janne of Lieke? Of zie ik het mis?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze heet Janne Lieke. Zonder streepje, dat scheelde een uiltje, oef!

    BeantwoordenVerwijderen