donderdag 5 januari 2012

Herinnert u zich deze nog?

De naamslinger van Janne Lieke? Zij kreeg een zusje en dus maakte ik ook graag een slinger voor dat nieuwe kindje: 

Omdat het geboortekaartje een ster was -een zeer kunstig gevouwen ster, wat een werk moet dat geweest zijn!- dacht ik sterretjes te maken. Viel dat even tegen bij het keren. Gelukkig had ik er nog maar eentje geknipt en gestikt. Het werden dan maar kroontjes, want, is niet elke dochter het prinsesje van haar papa? 

Verder maakte ik nog een paar kleine dingetjes zoals deze hobo sacks:
en flockte ik twee t-shirts (en leerde dat bij Jules flokken knuffelen is, hij flokt heel graag met zijn mama)
De laatste is een beetje mislukt helaas. Ik vergat de "e" en de "o" uit te knippen en de "y" verschoof bij het strijken. Maar Lynn -grote Hello Kittyfan zijnde- was er toch blij mee. Oef.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten