maandag 2 mei 2011

Oma Carla

Dit was mijn oma in mei 2010 op het feest voor haar 85e verjaardag:


Ondertussen onderging ze een zware operatie en nu komt ze bij in een hersteloord. Ze wordt daar fantastisch opgevangen, met zorg omringd, krijgt er lekker eten, voelt zich duidelijk veel beter dan de voorbije maanden. En toch, als ik haar bezoek en haar in de zetel zie zitten, zo klein en breekbaar plots, dan moet ik wel eens even slikken. 
Dit is mijn oma nu, precies een jaar later. Zie je wat ik bedoel?

  
Maar hé, haar moraal is goed, ze klinkt gelukkig en heeft geen pijn meer, wat klaag ik dan? Maar toch hé.

1 opmerking:

  1. oo das erg
    maar gelukkig ziet ze niet meer af !
    maar nog eens danku
    voor je berichtje op m'n blog

    groetjes
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen